İade Politikası

Genel Bilgilendirme (Önemli)

  • Kargo paketinin içine mutlaka Sipariş Numaranızı yazınız. Aksi halde işlem tamamlanamaz.
  • Gönderimler yalnızca Yurtiçi Kargo ile yapılmaktadır.
  • Web sitemizden verilen siparişlerde iade mümkündür; dilerseniz fiziksel mağazamızda da işlem yapabilirsiniz.
  • Ürünleri, taşıma esnasında yırtılma ve ıslanma gibi durumlara karşı koruyacak şekilde özenle paketleyiniz. Sağlıklı şekilde paketlenmeden gönderilen ürünler, taşıma esnasında zarar gördüğünde iade işlemi yapılamamaktadır.
  • Kullanılmış ürünler, evcil hayvan kıl ve tüyü bulaşmış ürünler satılabilir olmadığı için müşteri adresine geri gönderilir.
  • Yanlış ve defolu ürün teslim edilmediği sürece, kargo ücreti kesilerek işlem yapılır.
  • İade işlemlerinde, kargo kesintisi Gidiş - Geliş olarak hesaplanır ve iade ücretinden düşülür.
  • İade için gönderilen ürünler birden fazla ise, hepsini tek bir pakette göndermeniz gerekir. Ayrı ayrı gönderilen paketler, kargo tarafından birden fazla faturalandırma işleminden dolayı yüksek ücretler çıkmaktadır.
  • Satın alma esnasında yansıtılan kargo ücreti indirimli fiyatlandırmadır. İade işlemlerinde, kargo firmasının faturalandırdığı bedel üzerinden kesinti yapılır.

İade Süreci

1) Başvuru

  • Üyelikli alışveriş: Hesabım → İade Taleplerim → Yeni Talep Oluştur adımlarını izleyiniz.
  • Üyeliksiz alışveriş: Kolay İade bölümünden GNG ile başlayan sipariş numaranızı (başında # olmadan) ve e-posta adresinizi küçük harflerle girerek başlatabilirsiniz.
  • İade Talebi oluşturulduktan sonra sistem siparişinizi inceleyerek otomatik olarak onay verecektir.
  • İade Talebi onaylandığında SMS ve E-posta olarak anlaşmalı kargo kodu tarafınıza iletilir.
  • Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı kargo kodunuzu paylaşarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

2) İade Şartları

  • Ürün kullanılmamış, yıkanmamış ve tekrar satışa uygun olmalıdır.
  • Kullanılmış ürünlerevcil hayvan kıl ve tüyü bulaşmış ürünler satılabilir olmadığı için müşteri adresine geri gönderilir.
  • Boxer, çorap ve şapka kategorisindeki ürünler, hijyenik ürün gruplarına dahil olduğu için ilgili kanun ve yönetmelik hükümleri gereği değişim ve iade yapılamamaktadır.
  • Ürün size ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade talebi oluşturup SMS/E-posta ile iletilen iade kodunu kullanarak gönderebilirsiniz.
  • Kampanyalı alışverişlerde (örn. 1 Alana 1 Bedava, 2. ürüne %50 indirim) iade yapılabilmesi için kampanyadan alınan tüm ürünlerin birlikte gönderilmesi gerekir.
  • Siparişiniz tarafınız ulaştıktan sonraki 14 gün içinde iade talebi oluşturabilirsiniz. Bu yasal süreci geçen siparişler için işlem yapılamamaktadır.
  • Kargoyu verirken Ambar Tesellüm Fişi almayı unutmayın. Gönderdiğiniz kargonun bize ulaşana kadar ki olası kayıp/hasar durumlarında hak iddiasında bulunabilmeniz için gereklidir. Ayrıca belge üzerinde yazan gönderi no ile kargonuzun bize teslim edilip - edilmediğini görebilirsiniz.
🐾 Evcil hayvan ile yaşayan müşterilerimizin, ürünlere kıl ve tüy bulaşmamasını sağlaması çok önemlidir. Ürünlerin satılabilir formunu bozduğu için bu tarz zarar gören ürünlerin iade işlemleri yapılamamaktadır.

4) İade Sonrası

  • Ödeme, online alışverişlerde kartınıza; kapıda ödeme seçeneğinde belirttiğiniz IBAN’a yapılır.
  • Banka süreçlerine bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıması 1–14 iş günü sürebilir.